Szanowni Państwo,
W związku z lawinowo rosnącą ilością zakażeń wirusem COVID SARS CoV-2 powstała ponownie konieczność wprowadzenia restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa. Priorytetem jest zapewnienie nieprzerwanej pracy wszystkich działów Spółdzielni. W związku z powyższym informujemy, że przyjęcia interesantów są ponownie zawieszone do odwołania.
Zasada ta ma na celu zarówno bezpieczeństwo Państwa jak i pracowników Spółdzielni. Ewentualne wprowadzenie kwarantanny wśród pracowników obsługi, zarówno biurowej jak i w dziale technicznym, oznaczałoby kompletny paraliż działania Spółdzielni, a tym samym niebezpieczeństwo dla wszystkich mieszkańców (możliwe awarie, konieczność nadzoru technicznego, czynności biurowe zapewniające stabilną i nieprzerwaną pracę Spółdzielni).
W tym trudnym czasie obsługa interesantów będzie się odbywała wyłącznie telefonicznie i korespondencyjnie. Wszelkie wnioski, pisma, oświadczenia i inne dokumenty prosimy przesyłać mailowo, zostawiać w umieszczonej obok drzwi wejściowych skrzynce pocztowej lub przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Adresy do korespondencji mailowej:
sekretariat@srodmiescie.lodz.pl – sprawy różne
zarzad@srodmiescie.lodz.pl – kontakt z Zarządem Spółdzielni
administracja@srodmiescie.lodz.pl – Dział Administracji
czynsze@srodmiescie.lodz.pl – Dział czynszów
lokale@srodmiescie.lodz.pl – Dział Członkowsko – Lokalowy
windykacja@srodmiescie.lodz.pl – Dział Windykacji
techniczny@srodmiescie.lodz.pl – Dział Techniczny
Numery telefonów:
Centrala: 42 201 18 18 i 42 201 18 23
Dział techniczny: 42 201-18-26 i 42 201-18-27
Wszystkie informacje bieżące, komunikaty i aktualności: www.srodmiescie.lodz.pl
W sprawach, których nie da się załatwić korespondencyjnie prosimy się umawiać telefonicznie. Wszelkie inne przyjęcia interesantów są zawieszone do odwołania.
W celu automatycznego otrzymywania informacji i komunikatów Spółdzielni prosimy o zapisanie się do Newslettera: www.srodmiescie.lodz.pl/newsletter/
Zarząd Spółdzielni