Spółdzielnia Mieszkaniowa "Śródmieście" w Łodzi

zadzwoń:

pracujemy:

pn, śr, czw, pt: 07:30–15:30 / wt: 10:00–18:00

Spółdzielnia Mieszkaniowa "ŚRÓDMIEŚCIE" w Łodzi

ul. Wigury 15, 90-302 Łódź
NIP 724-000-39-41

PRACUJEMY DLA WAS:

Wpłat gotówkowych bez prowizji można dokonywać w oddziałach banku PKO BP SA
na konto: 15 1020 3378 0000 1002 0141 0232

[cmsms_row data_width=”boxed” data_color=”default” data_padding_top=”50″][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_icon_box box_type=”cmsms_icon_heading_left” title=”Co i gdzie” heading_type=”h3″ box_icon_type=”icon” box_icon=”cmsms-icon-info-circled-1″ box_icon_size=”30″ box_icon_space=”50″ box_icon_border_width=”0″ box_icon_border_radius=”50%” box_icon_bg_color=”#4ecdc4|100″ box_border_width=”0″ box_color=”#fcfcfc|100″ box_bg_color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″]

Zanim pójdziesz do Spółdzielni, dowiedz się co i gdzie możesz załatwić.

[/cmsms_icon_box][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-users” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text]

DZIAŁ LOKALOWO – CZŁONKOWSKI:

    • informowanie o warunkach uzyskania prawa do lokalu mieszkalnego, użytkowego, miejsca postojowego, garażu bądź nabycia uprawnień do danego lokalu.
    • informowanie o warunkach uzyskania członkostwa oraz załatwianie spraw związanych z nabyciem/ustaniem członkostwa w wyniku nabycia/zbycia prawa do lokalu, wypowiedzenia członkostwa oraz skreślenia z rejestru członków.
    • przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o przysługującym prawie do lokalu dla osób fizycznych
      i podmiotów prawnych.
    • przygotowywanie i wydawanie zatwierdzonych przez Zarząd Spółdzielni umów związanych z nabyciem prawa do lokalu.
    • informowanie o organizowanych przetargach, konkursach i zasadach ich przeprowadzania, w celu nabycia prawa do lokalu mieszkalnego, użytkowego, miejsca postojowego lub zawarcia umowy najmu
      na te lokale.
    • aktualizacja danych osobowych .
    • informowanie o statusie prawnym gruntów należących do Spółdzielni.
    • prowadzenie spraw związanych z przenoszeniem własności lokali na osoby (podmioty prawne) uprawnione.

    Telefon kontaktowy: 42  201 18 20

    Adres mailowy: lokale@srodmiescie.lodz.pl

  • .

[/cmsms_text][/cmsms_column][/cmsms_row][cmsms_row data_width=”boxed” data_color=”default” data_bg_color=”#f7f7f7|100″ data_padding_top=”30″ data_padding_bottom=”30″][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-paste” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text animation_delay=”0″]

ADMINISTRACJA:

  • ewidencja stanu osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych,
  • ewidencja zasobów mieszkalnych i niemieszkalnych,
  • eksploatacja lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • utrzymanie porządku i ładu na osiedlu,
  • praca sprzątaczy posesji i konserwatorów,
  • korzystanie z urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytkowania przez mieszkańców osiedla,
  • zgłaszanie i usuwanie usterek i wad budowlanych w lokalu mieszkalnym i użytkowym,
  • dezynfekcja i deratyzacja urządzeń i pomieszczeń na terenie osiedla,
  • prowadzenie zagadnień regresów ubezpieczeniowych,
  • reklamy na budynkach i terenach Spółdzielni, w tym zawieranie umów dzierżawy z właścicielami plansz reklamowych.Nasze Administratorki:
    Dominika Zel – opiekuje się posesjami:
    Piotrkowska 204/210, Piotrkowska 175a/177, Piotrkowska 183/187, Piotrkowska 103/105, Wigury 15, Sienkiewicza 101/109, Wólczańska 126, Wólczańska 155.
    Małgorzata Zganiacz – opiekuje się posesjami:
    Piotrkowska 182, Al. Piłsudskiego 7, Piotrkowska 235/241.

[/cmsms_text][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/2″][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-database” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text animation_delay=”0″]

DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY

  • naliczania należności za lokale mieszkalne i użytkowe,
  • kontrola zadłużeń z tytułu opłaty za mieszkanie i z tytułu czynszu najmu,
  • przygotowanie wezwań do zapłaty,
  • naliczanie odsetek od niezapłaconych należności,
  • prowadzenie zagadnień związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
  • windykacja należności,
  • rozliczanie wkładów mieszkaniowych i budowlanych.

[/cmsms_text][/cmsms_column][/cmsms_row][cmsms_row data_width=”boxed” data_color=”default” data_padding_top=”30″ data_padding_bottom=”30″][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-wrench” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text]

DZIAŁ TECHNICZNY:

  • realizacja spraw remontowych i nadzór nad pracą podwykonawców
  • prowadzenie spraw inwestycyjnych,
  • nadzorowanie procesu przygotowania inwestycji do realizacji,
  • organizowanie przetargów na roboty budowlane, projektowe, ich prowadzenie i sporządzanie stosownych umów na wykonywanie robót inwestycyjnych i remontowych,
  • sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad prawidłową i zgodną z dokumentacją techniczną i kosztorysową realizacją robót inwestycyjnych i remontowych,
  • sprawowania przeglądów stanu technicznego zasobów,
  • bieżące prace konserwacyjne.

[/cmsms_text][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][/cmsms_column][/cmsms_row]