[cmsms_row data_width=”boxed” data_color=”default” data_padding_top=”50″][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_icon_box box_type=”cmsms_icon_heading_left” title=”Co i gdzie” heading_type=”h3″ box_icon_type=”icon” box_icon=”cmsms-icon-info-circled-1″ box_icon_size=”30″ box_icon_space=”50″ box_icon_border_width=”0″ box_icon_border_radius=”50%” box_icon_bg_color=”#4ecdc4|100″ box_border_width=”0″ box_color=”#fcfcfc|100″ box_bg_color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″]
Zanim pójdziesz do Spółdzielni, dowiedz się co i gdzie możesz załatwić.
[/cmsms_icon_box][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-users” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text]
DZIAŁ LOKALOWO – CZŁONKOWSKI:
-
- informowanie o warunkach uzyskania prawa do lokalu mieszkalnego, użytkowego, miejsca postojowego, garażu bądź nabycia uprawnień do danego lokalu.
- informowanie o warunkach uzyskania członkostwa oraz załatwianie spraw związanych z nabyciem/ustaniem członkostwa w wyniku nabycia/zbycia prawa do lokalu, wypowiedzenia członkostwa oraz skreślenia z rejestru członków.
- przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o przysługującym prawie do lokalu dla osób fizycznych
i podmiotów prawnych. - przygotowywanie i wydawanie zatwierdzonych przez Zarząd Spółdzielni umów związanych z nabyciem prawa do lokalu.
- informowanie o organizowanych przetargach, konkursach i zasadach ich przeprowadzania, w celu nabycia prawa do lokalu mieszkalnego, użytkowego, miejsca postojowego lub zawarcia umowy najmu
na te lokale. - aktualizacja danych osobowych .
- informowanie o statusie prawnym gruntów należących do Spółdzielni.
- prowadzenie spraw związanych z przenoszeniem własności lokali na osoby (podmioty prawne) uprawnione.
Telefon kontaktowy: 42 201 18 20
Adres mailowy: lokale@srodmiescie.lodz.pl
- .
[/cmsms_text][/cmsms_column][/cmsms_row][cmsms_row data_width=”boxed” data_color=”default” data_bg_color=”#f7f7f7|100″ data_padding_top=”30″ data_padding_bottom=”30″][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-paste” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text animation_delay=”0″]
ADMINISTRACJA:
- ewidencja stanu osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych,
- ewidencja zasobów mieszkalnych i niemieszkalnych,
- eksploatacja lokali mieszkalnych i użytkowych,
- utrzymanie porządku i ładu na osiedlu,
- praca sprzątaczy posesji i konserwatorów,
- korzystanie z urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytkowania przez mieszkańców osiedla,
- zgłaszanie i usuwanie usterek i wad budowlanych w lokalu mieszkalnym i użytkowym,
- dezynfekcja i deratyzacja urządzeń i pomieszczeń na terenie osiedla,
- prowadzenie zagadnień regresów ubezpieczeniowych,
- reklamy na budynkach i terenach Spółdzielni, w tym zawieranie umów dzierżawy z właścicielami plansz reklamowych.Nasze Administratorki:
Dominika Zel – opiekuje się posesjami:
Piotrkowska 204/210, Piotrkowska 175a/177, Piotrkowska 183/187, Piotrkowska 103/105, Wigury 15, Sienkiewicza 101/109, Wólczańska 126, Wólczańska 155.
Małgorzata Zganiacz – opiekuje się posesjami:
Piotrkowska 182, Al. Piłsudskiego 7, Piotrkowska 235/241.
[/cmsms_text][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/2″][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-database” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text animation_delay=”0″]
DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY
- naliczania należności za lokale mieszkalne i użytkowe,
- kontrola zadłużeń z tytułu opłaty za mieszkanie i z tytułu czynszu najmu,
- przygotowanie wezwań do zapłaty,
- naliczanie odsetek od niezapłaconych należności,
- prowadzenie zagadnień związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
- windykacja należności,
- rozliczanie wkładów mieszkaniowych i budowlanych.
[/cmsms_text][/cmsms_column][/cmsms_row][cmsms_row data_width=”boxed” data_color=”default” data_padding_top=”30″ data_padding_bottom=”30″][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-wrench” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”left” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#4492c9|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon][cmsms_text]
DZIAŁ TECHNICZNY:
- realizacja spraw remontowych i nadzór nad pracą podwykonawców
- prowadzenie spraw inwestycyjnych,
- nadzorowanie procesu przygotowania inwestycji do realizacji,
- organizowanie przetargów na roboty budowlane, projektowe, ich prowadzenie i sporządzanie stosownych umów na wykonywanie robót inwestycyjnych i remontowych,
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad prawidłową i zgodną z dokumentacją techniczną i kosztorysową realizacją robót inwestycyjnych i remontowych,
- sprawowania przeglądów stanu technicznego zasobów,
- bieżące prace konserwacyjne.
[/cmsms_text][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/2″ data_animation=”fadeInUpBig”][/cmsms_column][/cmsms_row]