Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Śródmieście” w Łodzi
ogłasza konkurs
na dostawę i montaż dźwigów osobowych
do budynków mieszczących się w Łodzi pod następującymi adresami:
- ul. Sienkiewicza 101/109 klatka 2 – dźwig osobowy
2. ul. Sienkiewicza 101/109 klatka 2 – dźwig osobowy
3. al. Piłsudskiego 7 klatka 3 – dźwig osobowy
4. al. Piłsudskiego 7 klatka 3 – dźwig osobowy
5. ul. Piotrkowska 182 kl. 3 – dźwig osobowy
6. ul. Piotrkowska 182 kl. 3 – dźwig osobowy
przy założeniu wymiany pozostałych dźwigów w ilości 44 w całych zasobach SM „Śródmieście”.
Oferta powinna być złożona na każdy z dźwigów oddzielnie przy czym zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty jedynie na część z wymienionych powyżej dźwigów.
W przypadku powierzenia wykonania zadania, będzie ono zlecone w całości dla wszystkich dźwigów wymienionych powyżej
z opcją kontynuowania dla pozostałych budynków w zasobach Spółdzielni.
Termin składania ofert: 13.12.2019 r. godzina 14.00
[cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-info-circled-1″ size=”30″ space=”20″ display=”block” text_align=”center” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#ff6b6b|100″ animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon]
Sposób składania ofert:
w zamkniętej kopercie pod adresem:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Śródmieście”, ul. Wigury 15, 90-302 Łódź
Koperta powinna być opatrzona opisem „Odpowiedź na Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż dźwigów osobowych”.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert lub odstąpienia od konkursu bez podania przyczyn.
Osoby do kontaktu w sprawie udzielania dodatkowych informacji
w godzinach 8.00 – 15.00 sekretariat tel.: + 48 42 20 11 823
[cmsms_simple_icon icon=”cmsms-icon-folder-open-empty” size=”40″ space=”60″ display=”block” text_align=”center” border_width=”0″ border_radius=”50%” color=”#ffffff|100″ bg_color=”#d92121|100″ animation=”bounceInUp” animation_delay=”0″][/cmsms_simple_icon]
Skrócony opis przedmiotu zamówienia.
[ POBIERZ PDF ]
Przedmiotem zapytania jest dostawa i montaż dźwigów osobowych o udźwigu zgodnie ze specyfikacją techniczną, będącą Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
Zakres usług dostawcy obejmuje pełne wykonawstwo – demontaż istniejących dźwigów wraz
z instalacjami znajdującymi się w maszynowni, szybie i podszybiu, kaset wezwań i modułów informacyjnych na piętrach, dostawę, montaż, nadzory i próby odbiorowe, odbiór dźwigu przez Jednostkę Notyfikowaną, przekazanie ZAMAWIAJĄCEMU pełnej dokumentacji technicznej urządzenia (schematów, instrukcji, ewentualnego oprogramowania, itp.) w tym Deklaracji Zgodności CE oraz
2 egzemplarzy dokumentacji wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego (dalej: UDT) do rejestracji dźwigu, rejestracja dźwigu w UDT.
Warunkiem odbioru przedmiotu postępowania przez Zamawiającego jest uzyskanie przez dźwigi wszystkich dopuszczeń niezbędnych do rozpoczęcia normalnej eksploatacji dźwigów.
Do oferty należy dołączyć:
- ofertę cenowa wraz z wykluczeniami w cenie + oświadczenie o niezmienności ceny w czasie trwania umowy,
- oświadczenie o spełnieniu przez oferowany dźwig wszystkich norm i przepisów prawem przewidzianych,
- kopię polisy OC wykonawcy (minimalna suma zabezpieczenia w przypadku jednego zdarzenia musi wynosić 1 000 000 PLN)
- Warunki gwarancji na oferowany dźwig i wykluczenia z gwarancji.
Oferty bez wymienionych załączników nie będą rozpatrywane.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja techniczna do niniejszego zapytania ofertowego znajduje się w Załączniku nr 1.
Harmonogram realizacji zamówienia
Przewidywany termin zakończenia realizacji zadania nie później niż do 01.05.2020 r.
Wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunek: „Posiadanie referencji od końcowego użytkownika”. Wykonawca musi przedłożyć minimum 5 listów referencyjnych
z ostatnich dwóch lat, wystawione przez końcowych użytkowników, potwierdzające wykonanie, dostawę, montaż i odbiór przez jednostkę notyfikowaną dźwigu osobowego zgodnie ze sztukąbudowlaną i montażową.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na zasadzie „spełnia/nie spełnia” w oparciu o listy referencyjne dla wykonanych przez Oferenta usług. W przypadku niespełnienia warunku, oferta nie będzie brana pod uwagę i nie będzie podlegać dalszej analizie.
Załącznik nr 1.
OPIS TECHNICZNY – WYMAGANIA OGÓLNE
- PRZEDMIOT OPRACOWANIA
Dokument określa wymagania dla dostawy i montażu dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych mieszczących się w Łodzi:
- przy ulicy Sienkiewicza 101/109, klatka 2 – dźwig osobowy,
- przy ulicy Sienkiewicza 101/109, klatka 2 – dźwig osobowy,
- Piłsudskiego 7, klatka 3 – dźwig osobowy,
- Piłsudskiego 7, klatka 3 – dźwig osobowy,
- przy ul. Piotrkowskiej 182, klatka 3 – dźwig osobowy,
- przy ul. Piotrkowskiej 182, klatka 3 – dźwig
Zgodność przepisami i z normami:
Normy:
PN-EN 81-28
PN-EN 81-20
PN-EN 82-28
W przypadku dźwigów przystosowanych na potrzeby ekip ratunkowych spełnienie normy PN-EN 81-72
Dyrektywy:
2014/33/UE – Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 kwietnia 2016 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. 2016, poz. 211)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: Dz.U. Nr75 poz.690 z 2002.06.15
z późniejszymi zmianami (Dz.U. Nr 33 poz.270 z 2003.02.13 i Dz.U. Nr 109 poz.1156 z 2004.04.07)
Dostarczone dźwigi muszą być zgodne również z odpowiednimi przepisami prawa nie wymienionymi w tym rozdziale – jeżeli takie przepisy występują.
- ZAKRES PRAC
- demontaż istniejących dźwigów, instalacji i prowadnic dla kabiny jak i przeciwwagi oraz wszystkich starych instalacji,
- Zamawiający dopuszcza pozostawienie istniejącej linii zasilającej do maszynowni dźwigu,
- dostawę i montaż kompletnego urządzenia,
- odświeżenie szybu windowego oraz podszybia przez malowanie ścian szybowych
i montaż nowego oświetlenia, - w przypadku urządzeń z maszynownią lub elementami zlokalizowanymi w istniejącej maszynowni remont pomieszczenia maszynowni obejmujący minimum położenie gresu technicznego, malowanie ścian oraz sufitu, demontaż istniejących i montaż w to miejsce nowych drzwi wejściowych o EI 60,
- odbiór dźwigu przez Jednostkę Notyfikowaną,
- przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji technicznej urządzenia, schematów, instrukcji, ewentualnego oprogramowania, itp. w tym Deklaracji Zgodności WE oraz
2 egzemplarzy dokumentacji wymaganej przez UDT do rejestracji dźwigu oraz pomoc przy rejestracji dźwigu, - utylizacja gruzu, złomu i pozostałości po starych dźwigach.
Warunkiem koniecznym jest takie zorganizowanie wymiany dźwigów aby w każdej klatce podczas wymiany jeden z dźwigów pracował bez przerw, poza koniecznymi wyłączeniami, wynikającymi ze zmiany sterowania, czyli wyłączenie dźwigu starego przed uruchomieniem dźwigu nowego.
- WYMAGANIA DOTYCZĄCE DŹWIGÓW
- Dźwig osobowy Sienkiewicza 101/109 kl. 2
- dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
- napęd dźwigu – elektryczny,
- udźwig min. 700 kg,
- wymiary szybu: głębokość – 1700 mm, szerokość – 2000 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
- minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 800 mm x wysokość 2000 mm,
- pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1400 mm, głębokość – 1300mm, wysokość – 2000 mm,
- ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
- drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
- drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
- drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
- system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku/rozładunku – bariera fotoelektryczna,
- blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
- mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
- system głośnomówiący w kabinie,
- w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
- konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów np.: przy remontach mieszkań,
- konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
- maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
- instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
- podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
- progi wzmocnione,
- ilość przystanków/dojść: 16.
- Dźwig osobowy Sienkiewicza 101/109 kl. 2
- dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
- napęd dźwigu – elektryczny,
- udźwig min. 1100 kg,
- wymiary szybu: głębokość – 3000 mm, szerokość – 1710 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
- minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 900 mm x wysokość 2000 mm,
- pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1100 mm , głębokość – 2100 mm, wysokość – 2000 mm,
- ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
- drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
- drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
- drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
- system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku / rozładunku – bariera fotoelektryczna,
- blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
- mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
- system głośnomówiący w kabinie,
- w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
- konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów,
- konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
- maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
- instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
- podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
- progi wzmocnione,
- ilość przystanków/dojść: 16.
- Dźwig osobowy al. Piłsudskiego 7 klatka 3
- dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
- napęd dźwigu – elektryczny,
- udźwig min. 700 kg,
- wymiary szybu: głębokość – 1700 mm, szerokość – 2000 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
- minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 800 mm x wysokość 2000 mm,
- pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1400 mm, głębokość – 1300mm, wysokość – 2000 mm,
- ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
- drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
- drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
- drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
- system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku/rozładunku – bariera fotoelektryczna,
- blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
- mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
- system głośnomówiący w kabinie,
- w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
- konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów np.: przy remontach mieszkań,
- konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
- maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
- instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
- podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
- progi wzmocnione,
- ilość przystanków/dojść: 21.
- Dźwig osobowy al. Piłsudskiego 7 klatka 3
- dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
- napęd dźwigu – elektryczny,
- udźwig min. 1100 kg,
- wymiary szybu: głębokość – 3000 mm, szerokość – 1710 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
- minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 900 mm x wysokość 2000 mm,
- pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1100 mm , głębokość – 2100 mm, wysokość – 2000 mm,
- ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
- drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
- drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
- drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
- system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku / rozładunku – bariera fotoelektryczna,
- blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
- mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
- system głośnomówiący w kabinie,
- w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
- konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów,
- konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
- maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
- instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
- podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
- progi wzmocnione,
- ilość przystanków/dojść: 21.
- Dźwig osobowy ul. Piotrkowska 182 klatka 3
- dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
- napęd dźwigu – elektryczny,
- udźwig min. 700 kg,
- wymiary szybu: głębokość – 1700 mm, szerokość – 2000 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
- minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 800 mm x wysokość 2000 mm,
- pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1400 mm, głębokość – 1300mm, wysokość – 2000 mm,
- ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
- drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna,
- drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
- drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
- system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku/rozładunku – bariera fotoelektryczna,
- blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
- mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
- system głośnomówiący w kabinie,
- w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
- konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów np.: przy remontach mieszkań,
- konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
- maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
- instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
- podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
- progi wzmocnione,
- ilość przystanków/dojść: 22.
- Dźwig osobowy ul. Piotrkowska 182 klatka 3
- dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
- napęd dźwigu – elektryczny,
- udźwig min. 1100 kg,
- wymiary szybu: głębokość – 3000 mm, szerokość – 1710 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
- minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 900 mm x wysokość 2000 mm,
- pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1100 mm , głębokość – 2100 mm, wysokość – 2000 mm,
- ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
- drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna,
- drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
- drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
- system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku / rozładunku – bariera fotoelektryczna,
- blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
- mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
- system głośnomówiący w kabinie,
- w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
- konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów,
- konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
- maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
- instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
- podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
- progi wzmocnione,
- ilość przystanków/dojść: 22.
WYMAGANIA I INFORMACJE DODATKOWE
- blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku realizowana za pomocą klucza i karty/breloka zbliżeniowego – oprogramowanie kart w systemie master – 10 kart oraz karty dla poszczególnych dźwigów po 10 sztuk, klucze w ilości 10 sztuk na każdy dźwig,
- minimalna prędkość dla dźwigów – 1,6 m/s dla dźwigów do 50 metrów podnoszenia , powyżej preferowana prędkość 2 m/s,
- bezawaryjna praca w warunkach mieszkalnych,
- sposób rozwiązania wentylacji kabin,
- każda kabina musi zostać wyposażona w lustro,
- możliwość zlecenia serwisu (konserwatorzy z uprawnieniami UDT) do firm z terenu Łodzi,
- stare elementy dźwigu pozostają własnością Spółdzielni i należy je pozostawić do dyspozycji działu technicznego, który w czasie 48 godzin ma obowiązek zabrać niezbędne im elementy
a pozostałe będą do dyspozycji wykonawcy, - w przypadku prowadzenia prac polegających na szlifowaniu, cięciu i tym podobnych ścian konstrukcyjnych budynku – należy przeprowadzić badanie wpływu wycinania na konstrukcję nośną – oczekujemy opinii konstruktora i zgłoszenia tego faktu odpowiednim organom bez dodatkowej opłaty na zlecenie i koszt wykonawcy,
- wszystkie dźwigi muszą posiadać oświetlenie LED z podtrzymaniem zasilania w przypadku braku zasilania dźwigu,
- wszystkie dźwigi w przypadku zaniku napięcia linii zasilającej muszą dojechać do najbliższego przystanku
- wszystkie dźwigi muszą posiadać czytelny piętrowskazywacz w kabinie i na parterze,
- dźwigi towarowo-osobowe przystosowane dla ekip ratunkowych muszą posiadać wyjście ewakuacyjne z dźwigu o wymiarach określonych w normie EN81-72, Rel.2,
- wszystkie sterowania muszą zostać wyposażone minimum w moduł GSM,
- Spółdzielnia oświadcza, iż dołożyła wszelkich starań aby podane wymiary szybów, nadszybia
i podszybia i inne były zgodne ze stanem rzeczywistym, ale nie ponosi odpowiedzialności za błędy pomiarowe – każdy z oferentów zobowiązany jest do samodzielnego dokonania pomiarów, - progi i wjazdy do dźwigu powinny być tak wykonane, aby osoby niepełnosprawne na wózkach mogły z nich swobodnie korzystać,
- wymagany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy,
- oferent zobowiązany jest podać pełne opłaty serwisowe podczas obowiązywania gwarancji,
- oferent zobowiązany jest podać koszty miesięczne przeglądów po zakończeniu gwarancji na okres 12 miesięcy,
- oferent zobowiązany jest podać orientacyjne koszty wymiany części szybko zużywających się w przedziale do 5 lat i od 5 do 10 lat eksploatacji dźwigu,
- każdy dźwig musi posiadać instalację przygotowaną do podłączenia kamery IP czyli skrętkę komputerową kategorii nie mniejszej niż 5,
- wykonawca zobowiązany będzie do montażu powierzonej kamery i podłączenia jej do skrętki oraz oddanie sygnału wizyjnego w maszynowni dźwigu.
Spółdzielnia nie jest zobowiązana zapewnić:
- pomieszczenia socjalnego na czas prac,
- miejsca do składowania materiałów w postaci zamkniętego pomieszczenia na składowanie materiałów – Spółdzielnia dysponuje miejscem do posadowienia kontenera na gruz, kontenera na części i materiały.
Ofertę należy sporządzić w taki sposób, aby uwzględniała wszystkie koszty związane
z wymianą dźwigów. Jeżeli jakieś elementy nie są uwzględnione w zapytaniu, należy je wyszczególnić – Załącznik 2 do oferty. Spółdzielnia nie będzie ponosiła jakichkolwiek dodatkowych kosztów nie wskazanych w Załączniku 1 i 2.